Zoeken in deze blog

zondag 16 oktober 2011

dino eet genesys

Dit is niet iets dat ik getekend heb, maar het is een bewerkte foto. De foto van de dino met de stressbal heb ik enkele jaren geleden genomen op het werk met mijn vorige GSM, vandaar de lage resolutie. Genesys is een leverancies van telefoniesoftware. Ik had de stressbal van hen gekregen op een seminarie. Het dinohoofd is een speelgoedje dat een collega bij Mac Donalds gekregen had.
Iemand had om onozel te doen de Dino laten bijten op de stressbal en daarna de dino op de tafel neergekwakt. Toen ik het geheel even bekeek moest ik serieus lachen. Per toeval stond de tekst genesys mooi naar voren gericht zodat de dino eigenlijk genesys opeet. Of nog de wetenschap strijd met de Chriselijke leer. Wil dit zeggen dat de Dino automatisch wint? Neen, de hete zon van Genesys, gevoed door de achterliggende lava en vulkaan zou de bek van de dino wel eens kunnen verbranden, en hem aldus kunnen dwingen om los te laten... Wie zal winnen? Of vinden wetenschap en religie een akkoord, een punt waatop ze het met elkaar eens kunnen worden?

Soit foto een klein beetje bewerken, foto van eyjafjalla etcetera erachter, enkele effectjes en voila, instant special effect !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten